Studeni 2018.
Osnovne zadaće:
- Potaknuti i razvijati cjelokupnu motoriku tijela, razvijati motoričke sposobnosti ruku, šake i prstiju
- Razvijati sigurnost i povjerenje, razvijati sposobnost za druženjem, dogovaranjem i suradnjom, razvijati pozitivnu sliku o sebi- samopouzdanjem kroz igre i aktivnosti koje inicira započne i završi, razvijati sposobnost samokontrole
- Usvajanje pojmova količine, veličine, boje, oblika i težine rukovanjem predmetima, proučavati društvene odnose (običaji, blagdani)
- Postavljanje pitanja koristeći se upitnim zamjenicima i prilozima: Zašto?; Što?; Tko?; Kad?, bogaćenjem aktivnog i pasivnog rječnika doživljavanjem i razumijevanjem literalnih djela, upoznavati rad s temperom, razvijati zanimanje za glazbu, samostalno iskazivanje obilježja glazbe pokretom (brza/lagana, vesela/smirena, glasna/tiha, hod na prstima, okretanje oko osi, okreti u paru, kretanje u kolu, oponašanje kretanje životinja)
Zadaće razvijamo slijedećim aktivnostima:
Tematska cjelina ” Životinje”
- Igrati se šumskih životinja, uživljavati se u likove životinja ( kako se kreću, glasaju)
- Scenska improvizacija – “Jež, medo i vjeverica”
- Centar građenja – karton, lišće, drvene kocke “Medin brlog”
- Glazbene aktivnosti – “Medo Miško”; “Iš’o medo u šumicu”; “Pada, pada list”; “Tiho, tiho pada”
Pokretna igra “Vjetar”
- Čitamo priče: “Kako je nastala jesen” L.Mercier
“Zašto u jesen otpada lišće” I.Goleš
Slikovnice “Slike jeseni”; “Gdje žive životinje”
- Likovne aktivnosti – slikanje temperom “Boje jeseni”- slikanje od sakupljenjih jesenskih plodova, crtanje olovkom “Stablo”, izrada jesenskih kruna
- Početno čitanje i pisanje – pridruži slovo, složi riječ, Koliko ima, gdje ima više, a gdje je manje?
- Emocije – slika o sebi – igra s pjevanjem “Daj pokaži”; “Deset malih prstića”; “Prste ima ruka svaka”;
Pokretna igra “Pješčana oluja”, “Klupko”
20.11. Obilježavamo Međunarodni dan prava djeteta, Dječji dan, Svjetski dan djece
Razgovor – S kim se voliš igrati?; Zašto baš s njom/njim?; Nacrtaj kako se igrate?