1. KADA? ponedjeljak-petak: 9.00 – 12.00 i 13.00 – 16.00
2. GDJE? Rudolfa Bičanića 42 (ulaz iz Horvaćanske), 10 000 Zagreb
3. ŠTO? vođene i slobodne aktivnosti koje potiču samostalnost, kreativnost, spoznaju o sebi i svijetu koji nas okružuje
4. TKO? odgojitelji i sustručnjaci s dugotrajnim iskustvom u radu s djecom
Za svaki tjedan organiziramo planirane slobodne i vođene aktivnosti koje su tematski obrađene. Roditelji mogu na našim stranicama dobiti obavijest o mjesečnim aktivnostima.
Ciljevi i zadaće programa za djecu
Ciljevi programa su usmjereni na dobrobit za dijete i njegov cjelovit razvoj. Osiguravamo uvjete koji će djeci omogućiti usvajanje novih znanja, vještina s naglaskom na razvoj kreativnosti, stvaralaštva, rješavanje problema i socijalnih kompetencija. Indirektno kroz igru i planirane aktivnosti osnažujemo vještine važne za cjeloživotno učenje. Program je utemeljen na humanističko-razvojnom pristupu i usmjeren na razvoj djetetovih potencijala, poštivanju dječjih prava i uvažavanju individualnih potreba djece. Svojim programom i djelovanjem pružamo podršku obitelji i pridonosimo razvoju roditeljskih kompetencija. U planiranju i realizaciji programa polazimo od pretpostavke da je roditelj prvi odgojitelj djeteta, a dijete koje dolazi na određene aktivnosti je sposobno za samostalno djelovanje i stjecanje iskustava. Programom pružamo i potporu roditeljima u njihovoj ulozi, spoznaje o dječjim ponašanjima te kako reagirati na iste. Osnovna zadaća programa je razvijanje i unapređivanje tjelesnih, emocionalnih, socijalnih i spoznajnih potencijala djeteta te poticanje komunikacijskih vještina.
Vizija “Malih i velikih” je razvijanje suvremenog budućeg centra usmjerenog djetetu, u kojoj se odvija kvalitetno i bogato življenje djece i odraslih, u poticajnom okruženju koja potiče razvijanje različitih kompetencija.
Misija “Malih i velikih” je stvaranje organizacije temeljene na suvremenim znanstvenim spoznajama iz područja predškolskog odgoja koji naglašava suradničko učenje zaposlenika i jačanje njihovih kompetencija s ciljem kvalitetnog razumijevanja djeteta i njegovih mogućnosti i potreba u suradnji s njegovom obitelji i širom zajednicom.
Program “Malih i velikih” namijenjen je djeci od navršene 2. godine života do polaska u školu i temelji se na humanističkim načelima i holističkom promišljanju razumijevanja djetetovog razvoja i načina učenja.
Sukladno temeljnim postavkama suvremene znanstvene teorije i prakse u području predškolskog odgoja rad u “Malima i velikima” bazira se na znanstvenim spoznajama koje dokazuju da je dijete aktivno biće koje angažirano sudjeluje u poticanju vlastitog razvoja.
Osnovne zadaće usmjerene su na:
- njegu i skrb za tjelesni rast, razvoj i zdravlje prema suvremenim spoznajama i standardima,
- cjelovit pristup u odgoju i obrazovanju djeteta,
- dosljednu primjenu suvremene predškolske paradigme koja uključuje:
a) usmjerenost na razvoj temeljnih kompetencija za cjeloživotno učenje: komunikacije na materinskom jeziku, matematičke kompetencije i osnovne kompetencije u prirodoslolju, kompetencije razvoja vlastite strategije učenja, socijalne i građanske kompetencije, kompetencije inicijativnosti i poduzetnosti i kompetencije kulturne osviještenosti i izražavanja,
b) razvojno – humanističku koncepciju u radu s naglaskom na uvažavanje djetetove osobnosti, razvojnih mogućnosti, prava, potreba, interesa i specifičnosti u razvoju svakog pojedinog djeteta,
c) rad baziran na osnovnim vrijednostima znanja, identiteta, solidarnosti i tolerancije, odgovornosti, autonomije i kreativnosti,
- izgrađivanje suradnje i partnerskih odnosa s obitelji,
- senzibilizaciju lokalne zajednice te uspostavljanje suradnje s institucijama u okruženju,
- jačanje profesionalnih kompetencija svih zaposlenih,
- stalno praćenje i unapređivanje pedagoške prakse te primjenu suvremenih pristupa i metoda.
Strategije djelovanja koje karakterizira otvorenost, razvojnost, dinamičnost i integriranost te fleksibilna organizacija procesa sukladno potrebama djece i njihovih roditelja.


Voditelji programa:
- Željka Marunica, odgojitelj