Studeni
plan aktivnosti
Boje, oblici, veličine, količine
- prepoznavanje, imenovanje, razlikovanje boja i oblika – izrada stolno manipulativnih poticaja, male društvene igre “Pokaži, pronađi”
- izrezivanje zadanih oblika u zadanoj boji
- prepoznavanje razlike u veličini i količini – crtanje po zadatku – npr. “Mali puž, veliki puž”…”Jedna jabuka, više jabuka”…
- pričamo priče “Boje”
Istražujemo zvukove – glazbu
- može li naše tijelo proizvesti zvuk, istražiti sve mogućnosti sviranja po tijelu…što sve možemo s glasom, oponašanje zvukova…
- sviramo po različitim predmetima u sobi, stvaramo mali orkestar
- igre tišine – kako smo se osjećali u tišini, kakvo je bilo tijelo, pokreti…
- glasno- tiho – pjevanje pjesmica, hodanje po sobi…
- ritmizirani govor – izgovarati ime, pojedine riječi, kratke rečenice
- stvaranje glazbene priče – djeca stvaraju ritam na određene riječi
- kojim se instrumentom mogu dočarati određene riječi,
- igra “Sviraj” – stvaranje ritma tijelom, pokret se ne smije ponavljati
- zapisivanje ritma otiscima u boji, slikanje glazbe
- upoznavanje instrumenata – bubnjaonica, tipkaonica, žičaonica, puhaonica,
- izrada instrumenata od neoblikovano materijala, crtanje glazbenih instrumenata
- pogađanje koji instrument svira
- posjet roditelja glazbenika u skupini…