Studeni

plan aktivnosti

Boje, oblici, veličine, količine

  • prepoznavanje, imenovanje, razlikovanje boja i oblika – izrada stolno manipulativnih poticaja, male društvene igre “Pokaži, pronađi”
  • izrezivanje zadanih oblika u zadanoj boji
  • prepoznavanje razlike u veličini i količini – crtanje po zadatku – npr. “Mali puž, veliki puž”…”Jedna jabuka, više jabuka”…
  • pričamo priče “Boje”

Istražujemo zvukove – glazbu

  • može li naše tijelo proizvesti zvuk, istražiti sve mogućnosti sviranja po tijelu…što sve možemo s glasom, oponašanje zvukova…
  • sviramo po različitim predmetima u sobi, stvaramo mali orkestar
  • igre tišine – kako smo se osjećali u tišini, kakvo je bilo tijelo, pokreti…
  • glasno- tiho – pjevanje pjesmica, hodanje po sobi…
  • ritmizirani govor – izgovarati ime, pojedine riječi, kratke rečenice
  • stvaranje glazbene priče – djeca stvaraju ritam na određene riječi
  • kojim se instrumentom mogu dočarati određene riječi, 
  • igra “Sviraj” – stvaranje ritma tijelom, pokret se ne smije ponavljati
  • zapisivanje ritma otiscima u boji, slikanje glazbe
  • upoznavanje instrumenata – bubnjaonica, tipkaonica, žičaonica, puhaonica, 
  • izrada instrumenata od neoblikovano materijala, crtanje glazbenih instrumenata
  • pogađanje koji instrument svira
  • posjet roditelja glazbenika u skupini…