Ožujak

Osnovne zadaće su: 

  • Usavršavati prirodne oblike kretanja – hodanje, poskakivanje na jednoj nozi, prekoračavanje prepreke, provlačenje bez zapinjanja, održavanje ravnoteže tijela u određenoj pozi. Razvijati finu motoriku – šiljenje olovke, rezanje škaricama po crti.
  • Razvijati sposobnost za druženjem, dogovorom, suradnjom, poštivanje uputa i unaprijed dogovorenih pravila. Razvijati pozitivnu sliku o sebi. Razvijati sposobnost samokontrole, obuzdavanje impulzivnog ponašanja, granice prihvatljivog i neprihvatljivog ponašanja. Razvijati i poticati sposobnost suosjećanja i uživljavanja u stanja drugih.
  • Uočavanje funkcija predmeta – čemu služi, kako se njime barata (vaga, mjerice za tekućinu). Svrstavanje predmeta po jednom svojstvu, izdvajanje onoga što ne pripada skupu, izdavajanje predmeta istog i različitog oblika, rastavljanje i sastavljanje cjeline na dijelove. Razlikovanje i imenovanje prostornih odnosa. Razlikovanje i imenovanje doba dana.
  • Govorno- jezični razvoj- dramatizacija priče, igrokaz, služiti se bogatijim rječnikom, postavljanje zagonetki, pitalica, stvaranje rima. Razvijati likovne sposobnosti – točno zapažanje, vizualno pamćenje i senzibilitet, originalnost, kreativno mišljenje i mašta. Razvijati glazbene sposobnosti – razvijati sposobnost zapažanja obilježja glazbe (tempo, dinamika). Poticati izraz doživljaja glazbe kroz druge medije.

Zadaće razvijamo slijedećim aktivnostima:

  • Ususret proljeću – oformiti centar prirode:  životinje – izrada prirodnih staništa od prirodnina (drvo, mahovina, zemlja, granje..); slikovni materijal proljetnog cviječa, pejzaža; sadimo proljetnice. Slikanje „Forzicije“ – tehnika pastele; crtanje „Cicamace“ tehnika olovka. Izrada proljetnog stabla od kartona i krep papira. Slikovnice „Slike proljeća“
  • Obilježavamo Svjetski dan vode – istraživalačke aktivnosti – boja, okus, miris; Što se otapa u vodi?, Što tone, pluta?, izrada plakata o vodi; mali eksperimenti – isparavnje vode, gdje nestaje, kako sol „bježi“ iz vode, jaje koje tone i pluta, kako očistiti vodu- filtrirati. Kako izmjeriti vodu – odnosi više manje, kako procijediti vodu – gusta tkanina, tragovi.

Važnost vode za život, za zdravlje, za planetu…

Slikovnica „Pismo iz Zelengrada“ – dijaloško čitanje.

Glazbeno izražavanje – proizvodimo različitim materijalima šuškanje vode, sviramo kao slap, potok, jezerce…

Pjesmica „Voda“ – J. Houdek

Tjedni plan aktivnosti