IGRE STVARALICE za djecu od 2 – 5 godina

Priredila: dr.Dorothy Einon
Nakladnik: Profil International do.o.

Svako dijete ima talent, vještinu u sebi, a na nama odraslima je da te talente otkrijemo i dalje ih potičemo na razvijanje.

Bilo da se se radi o glazbi, jeziku, umjetnosti, drami, znanosti i brojevima, ovaj vodič  stručnjakinje za dječji razvoj Doroty Einon će vam  jednostavnim idejama i zabavnim aktivnostima pomoći da omogućite djeci postizanje njihova potencijala u kreativnom učenju.

Knjiga na početku roditelje i odgojitelje upoznaje s pojmovima kreativnost, inteligencije te talenta i objašnjava razliku među njima. Ističe važnost razvoja samosvijesti te važnost poticanja kreativnosti djece s posebnim potrebama. U kratkim crtama nam objašnjava važnost rada i metode te koji su mogući problemi koji se mogu pojaviti kod kreativne djece.

Nakon uvodnog dijela slijedi kronološka tablica razvoja djece koja objašnjava razvojne mogućnosti djeteta. Slijedeća tri  poglavlja su usredotočena na aktivnosti i igre koje možete provoditi individualno s djetetom ili skupinom djece. Podijeljeno je na sklopove  aktivnosti: “Umjetnost i umijeće”; “Glazba, pokret i gluma” te “Riječi i brojevi”

Svako nas  poglavlje na početku uvodi u temu, zatim nas usmjerava koje predradnje su nam potrebite da bi aktivnost proveli te nam objašnjava cilj određene aktivnosti tj. što djeca “uče”.

Aktivnosti je vrlo lako organizirati kod kuće,  možete ih uklopiti u svoju svakodonevicu te potiču razvoj vještina koje su potrebite za svakodnevni život. Kniigu je svakako dobro imati i koristiti jer osim što sadrži bezbroj različitih aktivnosti i igara, ona nas vodi i kroz razvoj djeteta uz pojašnjenje kako potičemo taj razvoj.

Dr. Dorothy Einon autorica je mnogih bestsellera o igrama u ranoj dobi. Psihologinja na University Collegeu u Londonu s posebnim interesom za razvoj djece, dr. Einon istraživala je utjecaj igara na psihologiju učenja. Podučava u edukacijskim centrima širom svijeta.

“Roditelji svom djetetu mogu biti najbolji učitelji. Poznaju ga bolje od koga drugoga, mogu samo njemu posvetiti pozornost i pohvaliti ga u pravom trenutku, nuditi rješenja i konstruktivnu kritiku.”